Webová stránka je niečo ako obchod. Môže ísť o malý stánok, ktorý predáva len noviny, alebo o veľké centrum, kde nakúpite aj veci, ktoré nebudete nikdy potrebovať. Čo ale majú obe miesta spoločné, je schopnosť predať výrobok alebo službu. Zákazníkom sa návštevník vášho webu stáva až pri nákupe, aby ale do tejto fázy vôbec dospel, musíte si ho predchádzať ešte predtým, než do vášho „obchodu“ vkročí.
Tak ako v meste do veľkej miery rozhoduje o úspechu obchodu vyklad, tak o výsledkoch webov na internete rozhoduje ich viditeľnosť a prístupnosť . Potenciálneho zákazníka musíte najprv nalákať dovnútra, potom ho tam dokázať udržať a nakoniec presvedčiť k nákupu. To vie len web, ktorý mu vyjde v ústrety a poskytne mu prehľadne informácie, ktoré hľadá.
Nechať si vykonať analýzu webových stránok je takmer povinnosť, pretože jedine potom je možné začať účinne zvyšovať jeho návštevnosť alebo napríklad konverzný pomer stránok. Pretože webové stránky nás živí, vieme celkom presne, ako najlepšie overiť jednotlivé funkcie a ako efektívne zmerať ich výkon . Vieme tiež, že najlepšie webová analytika je tá, ktorá je komplexný – preto ponúkame ako analýzu použiteľnosti , prístupnosti a návštevnosti , tak užívateľské testovanie , analýzu kľúčových slov , analýzu viditeľnosti webu alebo analýzu konkurencie .
Webové stránky a eshopy nemajú neobmedzenú životnosť. Požiadavky na webové stránky z hľadiska vyhľadávačov aj technológií sa neustále vyvíjajú a preto je potrebné udržiavať web na kvalitnej úrovni, aby dosahoval požadovaných výsledkov. Stav svojho webu alebo eshopu si môžete overiť vďaka nášmu auditu, ktorý vám poskytne všetky informácie o jeho stave a ponúkne zoznam úprav, ktoré je nutné vykonať.
Navýšime počty vašich klientov a znížime cenu nutnú k získaniu objednávky.